Klachtenafhandeling

klachtHet is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. We willen natuurlijk vooral dat je tevreden bent over Planningwize, want we zijn er juist om jou te helpen. Uiteraard kan er wel eens iets mis gaan – bij Planningwize werken gewone mensen, die wel eens een fout kunnen maken. En ook technisch kan er iets verkeerd gaan.

Hoe dan ook: we nemen je klacht zeer serieus en zullen er alles aan doen om dit naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Je kunt e-mailen naar: info@planningwize.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Wij zullen je bericht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Je kunt ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is HIER te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om deze te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Misschien heb je eigenlijk meer een vraag. Het kan ook zijn dat het antwoord bij de vaak gestelde vragen staat, maar je kunt ons natuurlijk ook altijd e-mailen.

Wil je toch echt een klacht indienen, dan is het verstandig om vooraf de algemene voorwaarden te lezen.