Vaak gestelde vragen

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief btw?

De prijzen op de site zijn inclusief btw. Op de factuur wordt de btw wel gespecificeerd.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zolang de artikelen nog in je winkelmandje liggen, kun je je bestelling nog wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld artikelen verwijderen of toevoegen of het aantal aanpassen. Nadat je het bestelproces hebt afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Dat kan helaas – nog – niet.

Waarom zie ik "STG MOLLIE PAYMENTS" als ik betaal via iDEAL?

Mollie is het bedrijf dat voor Planningwize de iDEAL betalingen verzorgt. Maar geen zorgen: je betaling komt echt wel bij ons binnen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt en verzonden. Alle brievenbuspost wordt verzonden via PostNL en pakketpost via DHL, met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Het kan een keer voorkomen dat er bij PostNL of DHL vertragingen optreden. Daar hebben we bij Planningwize helaas geen invloed op. Heb je na 7 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het pakje komt?

Veel van onze spullen passen gewoon door de brievenbus, dus daar hoef je niet voor thuis te zijn. Maar bepaalde artikelen zijn te groot dus die verzenden we met pakketpost. En dat kan ook gelden bij een grotere bestelling.

Ben je in dat geval niet thuis, dan laat de bezorger een bericht bij je achter. Als het nieuwe aflevermoment op de kaart van de bezorger niet goed uitkomt, dan kies je HIER eenvoudig de afleveroptie die wél in je agenda past. Gebruik hiervoor je postcode en de bezorgcode rechtsonder op de kaart. Let op: wijzigen kan alleen op de dag waarop je de kaart hebt ontvangen, tot 23.59 uur.

Kan ik een bestelling retourneren?

Heb je iets bij Planningwize gekocht, maar heb je daar spijt van? De wet zegt dat jij als consument (dus niet als bedrijf) elke koop binnen 14 dagen na ontvangst mag terugdraaien en terugsturen. Zonder reden. Bij Planningwize doen we dat dus ook. Want we willen vooral dat je blij bent met de spullen die je bij ons koopt. Je kunt je retour aanmelden in het retourportaal. HIER kun je alles lezen over het retourneren van  – een deel van –  jouw bestelling.

Wat kan ik doen als mijn bestelling beschadigd bij mij aankomt?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, liefst via e-mail en graag met een duidelijke foto zodat we kunnen zien wat er aan de hand is. We zullen je dan laten weten hoe je de bestelling kosteloos retour kunt sturen. En we zorgen er na ontvangst van de beschadigde producten uiteraard voor dat je bestelling zo snel mogelijk opnieuw leveren.

Ik wil voor alle medewerkers in mijn bedrijf een planner kopen. Kan ik ook een grote bestelling plaatsen?

Geintje –  dit is (nog) geen veel gestelde vraag. Maar het kán wel degelijk! Graag zelfs! Vaak is het dan ook mogelijk om wat specifieke aanpassingen te doen, zoals een net iets andere indeling of een eigen logo erbij op. Neem daarvoor even contact op met Planningwize, zodat we het kunnen hebben over wensen, mogelijkheden en prijzen.

Mijn vraag staat er niet tussen...

Neem dan contact op met Planningwize via de contactpagina. Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

MEEST VERKOCHT:
Verlanglijst 0
Bekijk verlanglijst Verder winkelen